משלוח לנק׳ איסוף חינם מעל 199₪ | שליח לבית חינם מעל 299₪ |
משלוח מהיר בין 2-5 ימי עסקים

סניפי הדגל שלנו:

עגילי כסף מיוחדים לנשים

עגילים תמיד נחשבו לתכשיט הכי עדין בקופסת התכשיטים שצריך לגעת בהם עם כפפות של משי ולהניח אותם בעדינות על גבי צמר גפן. זוג עגילים קטן מעוצב כמו פרח ענוג יכול להיראות על כל אישה ולא משנה גילה, צורת הגוף, צבע עורה- תמיד היא נראית עדינה ונגה.
העגילים תמיד בולטים לעין מושכים תשומת לב במובן הטוב לעבר הפנים היפות של האישה ומשלימים את הלוק.
זוג עגילי כסף אמתי 925S לאישה יכולים לשדרג את המראה שלה ומספיק איפור קל ועדין בכדי להבליט את היופי של הפנים.

עגילים מכסף בדרך כלל נחלקים לשלוש קטגוריות: עגילי כסף בייסיק, עגילי כסף קז’ואל ועגילי כסף לערב.

עגילי כסף בייסיק

הם אותם עגילים פשוטים שכשבנות הבת מצווש עושות בפעם הראשונה עגיל באוזן שמות אותם. מדובר בעגילים עם צורות קטנטנות פשוטות (כוכב, ירח, כדור וכד’) נצמדים לאוזן או בצורת חישוק קטן מאוד גם צמוד לאוזן.

עגילי כסף קז’ואל

הם אותם עגילים המתאימים ליום יום שמעניקים נוכחות ומבליטים בעדינות את הפנים ומצד שני הם פשוטים יחסית ואינם מושכים תשומת לב גדולה. הם יהיו עם אבן או עם צורה רגילים.

עגילי כסף לערב

הם אותם עגילים נראים לעין, מרשימים עם נוכחות רבה ובדרך כלל קשה להתעלם מהם וגם ממי שעונדת אותם. הטרנד החזק הוא עגילי כסף נופלים ועגילי כסף חישוק.

עגילי כסף 925 נופלים

מדובר בעגילים שכל מי שרוצה להביע אמירה אישית ושדווקא העגילים יתפשו את תשומת לב הנוכחים. ניתן לשלב אותם עם תכשיטים אחרים על הגוף, אבל הם עומדים בפני עצמם ומושכים את מירב תשומת הלב , כך שאם מישהי לא מוצאת לנכון להניח על צוואה שרשרת היא בהחלט יכולה לשים זוג עגילי כסף נופלים והם יעשו את העבודה. לדוגמא עגיל כסף נופל עיגול, עגילי כסף נופלים מעגל החיים, עגילי כסף חישוק תליון נופל ועוד.

עגילי כסף 925 חישוק

אתם בוודאי מכירים את התמונות של נשים באפריקה עם חישוק גדול על האוזן שלהן ובוודאי אתם זוכרים כמה שזה נראה שונה, מושך תשומת לב, בעל זוהר וקסם אפריקאי שקשה לפענח את הצפון שלו. זה עגיל החישוק שמותיר אותנו המומים.
הוא מגיע במגוון רחב של צורות וגדלים: עגיל כסף חישוק עבה, עגילי חישוק כסף אובאלי, עגילי חישוק כסף סהר, עגילי חישוק כסף משובץ ועוד ועוד.

עגילי כסף עיגול מסגרת אבנים בצבע תכלת
עגילי כסף קריסטל דמוי פנינה

אז תתפנקו לכם ביד רחבה 😀

טבעות כסף מיוחדות לאישה

מאז ומתמיד טבעת היתה התכשיט הראשון שכל אישה ענדה בפעם הראשונה בחייה.בין אם זה בגן, בימי הולדת או בת מצווש.המשיכה המיידית והראשונית של כל ילדה...

קרא עוד >>

מתנה לגבר: צמידים מיוחדים לגברים

מכירים את הגברים האיטלקיים השרמנטיים האלה שמככבים בפרסומות למותגים איטלקים ותמיד אבלתמיד הם נראים עם בלורית שחורה מתנפנפת, זיפי זקן, שזופים, חולצהלבנה עם צווארון פתוח...

קרא עוד >>
דילוג לתוכן